Multitool.org Forum
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
+-

Hello Lurker! Remove this ad and much more by logging in.


What's your age? 2456

No Life Club Posts: 1,698
What's your age?
« on: January 23, 2019, 11:30:12 PM »
In some topics I read that people say 'I'm old, I need a magnifying glass' etc. Just read it again and thought 'Really? You're old?'
So, my question! How old are you? I think I have wrong ideas of age with some of the members in here.

I'll start. Still 39, turning 40 in July.
Absolutely No Life Club Posts: 8,403 \o/
Re: What's your age?
« Reply #1 on: January 23, 2019, 11:37:32 PM »
I'm 37. But I did start a thread on being old (or feeling old) ;)

You should seriously visit vicfan.com. All the hoopy froods are doing it.
No Life Club Posts: 1,698
Re: What's your age?
« Reply #2 on: January 23, 2019, 11:47:50 PM »
I'm 37. But I did start a thread on being old (or feeling old) ;)
That last one. Every morning while getting out of bed.
Global Moderator Just Bananas Posts: 61,321
Re: What's your age?
« Reply #3 on: January 24, 2019, 12:11:18 AM »
I am 38 and will be 39 in October :cheers: somedays I feel young while others not so much  :ahhh :D
Absolutely No Life Club Posts: 8,510
Re: What's your age?
« Reply #4 on: January 24, 2019, 12:16:15 AM »
I'm older than you, I'm older than you and I'm older than you. That's all I'm going to say.

Global Moderator Just Bananas Posts: 61,321
Re: What's your age?
« Reply #5 on: January 24, 2019, 12:33:56 AM »
I'm older than you, I'm older than you and I'm older than you. That's all I'm going to say.

So what you're saying is that you are old :dunno:

 :D
Absolutely No Life Club Posts: 8,510
Re: What's your age?
« Reply #6 on: January 24, 2019, 12:35:38 AM »
I'm older than you, I'm older than you and I'm older than you. That's all I'm going to say.

So what you're saying is that you are old :dunno:

 :D

No... no... older. I can't believe I'm older than you though!  :D

Global Moderator Just Bananas Posts: 61,321
Re: What's your age?
« Reply #7 on: January 24, 2019, 12:39:27 AM »
I'm older than you, I'm older than you and I'm older than you. That's all I'm going to say.

So what you're saying is that you are old :dunno:

 :D

No... no... older. I can't believe I'm older than you though!  :D

What you mean by that :pok: I am plenty young acting  :ahhh
Absolutely No Life Club Posts: 8,510
Re: What's your age?
« Reply #8 on: January 24, 2019, 12:42:13 AM »
I'm older than you, I'm older than you and I'm older than you. That's all I'm going to say.

So what you're saying is that you are old :dunno:

 :D

No... no... older. I can't believe I'm older than you though!  :D

What you mean by that :pok: I am plenty young acting  :ahhh

I mean for a man of your skill and talent... Obviously.  :cheers:

Global Moderator Just Bananas Posts: 61,321
Re: What's your age?
« Reply #9 on: January 24, 2019, 12:44:16 AM »
I'm older than you, I'm older than you and I'm older than you. That's all I'm going to say.

So what you're saying is that you are old :dunno:

 :D

No... no... older. I can't believe I'm older than you though!  :D

What you mean by that :pok: I am plenty young acting  :ahhh

I mean for a man of your skill and talent... Obviously.  :cheers:

Of course :hatsoff: that goes without saying ;)

 ::)

 :D
Absolutely No Life Club Posts: 8,510
Re: What's your age?
« Reply #10 on: January 24, 2019, 12:47:29 AM »
I'm older than you, I'm older than you and I'm older than you. That's all I'm going to say.

So what you're saying is that you are old :dunno:

 :D

No... no... older. I can't believe I'm older than you though!  :D

What you mean by that :pok: I am plenty young acting  :ahhh

I mean for a man of your skill and talent... Obviously.  :cheers:

Of course :hatsoff: that goes without saying ;)

 ::)

 :D

...(cough)... takes one to know one... (cough)...

No Life Club Posts: 2,279 Yersinia Pestis & Campylobacter Jejuni!
Re: What's your age?
« Reply #11 on: January 24, 2019, 01:12:37 AM »
I'm old enough to drink. :drink:
Nuf said

Once you go black you never go back
@blackdiamonds_42
Global Moderator Just Bananas Posts: 61,321
Re: What's your age?
« Reply #12 on: January 24, 2019, 01:13:40 AM »
I'm older than you, I'm older than you and I'm older than you. That's all I'm going to say.

So what you're saying is that you are old :dunno:

 :D

No... no... older. I can't believe I'm older than you though!  :D

What you mean by that :pok: I am plenty young acting  :ahhh

I mean for a man of your skill and talent... Obviously.  :cheers:

Of course :hatsoff: that goes without saying ;)

 ::)

 :D

...(cough)... takes one to know one... (cough)...

Indubitably my dear Fuzzy :hatsoff:
Global Moderator Abandon All Hope Ye Who Enter Here... Posts: 48,699
Re: What's your age?
« Reply #13 on: January 24, 2019, 01:21:06 AM »

I'm probably older than all of you so far anyway, maybe not old Fuzzy but I ain't sure  :pok:

I'll be 52 in June and feel it and then some   ;)
No Life Club Posts: 4,064
Re: What's your age?
« Reply #14 on: January 24, 2019, 01:24:49 AM »
51 + 7 months


Sent from my iPhone using Tapatalk
No Life Club Posts: 4,064
Re: What's your age?
« Reply #15 on: January 24, 2019, 01:25:31 AM »
51 + 7 months


Sent from my iPhone using Tapatalk
No Life Club Posts: 1,475
Re: What's your age?
« Reply #16 on: January 24, 2019, 01:31:42 AM »
I was old 10 years ago you whippersnappers.


Sent from my iPhone,dont expect too much
Absolute Zombie Club Posts: 28,047 Plumbers Know Their Crap!!
Re: What's your age?
« Reply #17 on: January 24, 2019, 01:38:48 AM »
March I turn the 4-0.. :-\
JR

"The-Mad-Plumbarian" The Punisher Of Pipes!!! JR
As I sit on my Crapper Throne in the Water Closet and explode in the Commode, I think with my Head, that my flush will always beat John’s or Jerry’s pair! But Jack’s ran for the Reading Room and tripped on a Can and bowed to the Porcelain God!
No Life Club Posts: 1,355
Re: What's your age?
« Reply #18 on: January 24, 2019, 01:48:44 AM »
Old enough to have been living off the government, soaking social security money for several years.

Old enough that everything hurts in the morning and having to stand in a hot shower to loosen up.

Old enough to carry a RONCO pocket defibrillator in case of vapor lock.

Old enough that every morning that I wake up, I think "Made it to another one."

Old enough that most everything I buy now, comes with a lifetime warrantee.

On the dole and taking it easy.

Don't get too serious, just enough will do.
No Life Club Posts: 2,595
Re: What's your age?
« Reply #19 on: January 24, 2019, 01:49:28 AM »
I'll play. 58

Absolutely No Life Club Posts: 8,403 \o/
Re: What's your age?
« Reply #20 on: January 24, 2019, 06:49:31 AM »
51 + 7 months


58 months is pretty young :P

You should seriously visit vicfan.com. All the hoopy froods are doing it.
Zombie Apprentice Posts: 10,549 Man of Multiple MultiTool Manufacturers
Re: What's your age?
« Reply #21 on: January 24, 2019, 06:55:03 AM »
To satiate any brooding curiosity, regarding my current period of existential occupancy, I must reluctantly admit a disappointing numerical application of 33 years and 26 days as of the time of this dubiously tedious post. :tu:

Pontificating particularly pious positions pertaining to polymorphic paraphernalia. G-Man.
No Life Club Posts: 4,064
Re: What's your age?
« Reply #22 on: January 24, 2019, 07:14:51 AM »
51 + 7 months


58 months is pretty young :P


Yep!!!!  Haha




Sent from my iPhone using Tapatalk
Absolute Zombie Club Posts: 20,609 Bored

dks cy

********* *
Re: What's your age?
« Reply #23 on: January 24, 2019, 11:11:29 AM »

Kelly: "Daddy, what makes men cheat on women?
Al : "Women!"

[ Knife threads ]  [ Country shopping guides ]  [ Battery-Charger-Light threads ]  [ Picture threads ]
Global Moderator Just Bananas Posts: 61,321
Re: What's your age?
« Reply #24 on: January 24, 2019, 12:38:43 PM »
That was a good thread dks :cheers: I think that the data was very interesting :tu: and some of the conversation :o :rofl:
Admin Team Point Of No Return Posts: 32,181
Re: What's your age?
« Reply #25 on: January 24, 2019, 01:04:13 PM »
Old enough that I have to stop and think about it when asked. :D  Borrowing an extra set of fingers and toes I managed to work out I'm 43.

Try not to be the person who blunders around and causes everyone else to get out the way.  Everyone else thinks you're a utter...
Admin Team Zombie Apprentice Posts: 14,975
Re: What's your age?
« Reply #26 on: January 24, 2019, 01:28:18 PM »
Ripe old age of 46 here. Saying that,I feel younger than I have for a lot of years

There is no beginning,or ending,and for this we are thankful,cos now is hard enough to understand!
Global Moderator Absolutely No Life Club Posts: 7,772
Re: What's your age?
« Reply #27 on: January 24, 2019, 01:33:17 PM »
45 and knackered already here  :D
Absolutely No Life Club Posts: 8,510
Re: What's your age?
« Reply #28 on: January 24, 2019, 01:38:37 PM »

I'm probably older than all of you so far anyway, maybe not old Fuzzy but I ain't sure  :pok:

I'll be 52 in June and feel it and then some   ;)

I am considerably younger than youuuuwwww*.... sorry cuz (I'm not really).  :salute:

*Harry Enfield reference

Global Moderator No Life Club Posts: 3,328
Re: What's your age?
« Reply #29 on: January 24, 2019, 01:45:57 PM »
Hmmm

Seems like you have to be late 30s to be an MTo member

I do not qualify!!

 

Donations

Operational Funds

Help us keep the Unworkable working!
Donate with PayPal!
October Goal: $300.00
Due Date: Oct 31
Total Receipts: $275.46
PayPal Fees: $15.75
Net Balance: $259.71
Below Goal: $40.29
Site Currency: USD
87% 
October Donations

Community Links


Powered by EzPortal
SMF 2.0.17 | SMF © 2020, Simple Machines
Page created in 0.053 seconds with 33 queries.
© 2018 Defender Web & Tool