......its nicotine, meat and alcohol for me at the moment.
Welcom on board En ik heb zelf een tijdje terug een squirt gekocht bij EDCdepot.com. Maar shipping costs zijn ook niet echt weinig van uit de US. Wel een aardige kerel bij EDCdepot.com en je kan altijd eens vragen wat de mogelijkheden zijn. Of misschien kan je wat ruilen of 2de hands kopen hier. Veel succes!
Quote from: zepla on January 03, 2010, 02:01:21 PMWelcom on board En ik heb zelf een tijdje terug een squirt gekocht bij EDCdepot.com. Maar shipping costs zijn ook niet echt weinig van uit de US. Wel een aardige kerel bij EDCdepot.com en je kan altijd eens vragen wat de mogelijkheden zijn. Of misschien kan je wat ruilen of 2de hands kopen hier. Veel succes!What he said!
Quote from: J-sews on January 04, 2010, 04:05:57 AMQuote from: zepla on January 03, 2010, 02:01:21 PMWelcom on board En ik heb zelf een tijdje terug een squirt gekocht bij EDCdepot.com. Maar shipping costs zijn ook niet echt weinig van uit de US. Wel een aardige kerel bij EDCdepot.com en je kan altijd eens vragen wat de mogelijkheden zijn. Of misschien kan je wat ruilen of 2de hands kopen hier. Veel succes!What he said! Haha. You want to be careful of that Bob. You may have just implicated yourself in some highly illegal, risky plot
Quote from: DaveK on January 04, 2010, 04:26:18 AMQuote from: J-sews on January 04, 2010, 04:05:57 AMQuote from: zepla on January 03, 2010, 02:01:21 PMWelcom on board En ik heb zelf een tijdje terug een squirt gekocht bij EDCdepot.com. Maar shipping costs zijn ook niet echt weinig van uit de US. Wel een aardige kerel bij EDCdepot.com en je kan altijd eens vragen wat de mogelijkheden zijn. Of misschien kan je wat ruilen of 2de hands kopen hier. Veel succes!What he said! Haha. You want to be careful of that Bob. You may have just implicated yourself in some highly illegal, risky plot I meant just the Welcom on board part.